Рекламний холдинг Megapolis разом з партнерами та клієнтами вимикає на добу усі рекламні сюжети на цифрових носіях і замість них транслює слова подяки тим, хто стоїть на захисті країни.
Бізнес
Міжнародний оператор OOH-реклами оголосив, що закрив раніше анонсовану угоду з продажу бізнесу у Франції промисловому холдингу Equinox Industries.
Майбутнє реклами — за технологіями та підходом, що ґрунтується на даних і має на меті створення унікального користувацького досвіду.
Рекламний холдинг Megapolis організував перший закритий бізнес-захід для друзів і партнерів — Megapolis ID.
Компанія офіційно представила можливість для брендів розміщувати тікток-контент в середовищі Out Of Home.
До оновленого складу наглядової ради ВРК увійшла представниця рекламного холдингу Megapolis — Людмила Титаренко, CMO компанії.
В США обсяг галузевого виторгу в Q2 2023 склав 2,68 млрд доларів.
Національний оператор зовнішньої реклами PRIME Group продовжує підтримувати важливі галузеві ініціативи Всеукраїнської рекламної коаліції.
У 2021 році галузь спрямувала 411 млн фунтів стерлінгів на підтримку об’єктів громадської інфраструктури, місцевих громад та співробітників.
Обсяг OOH-ринку Великої Британії в першому півріччі 2023 р. склав 554 млн фунтів стерлінгів, що на 4,7% більше за результат в аналогічному періоді минулого року.