Асоціація зовнішньої реклами Австралії відзвітувала про обсяг галузевого виторгу за перше півріччя 2023 року.
Бізнес
Зовнішня реклама пропонує сталий та ефективний спосіб будувати охоплення, водночас роблячи внесок у соціальні та екологічні ініціативи.
Інвестиції в DOOH в США щорічно зростатимуть на відсоток, виражений двозначним числом, як мінімум до кінця 2027 року.
Світовий виторг галузі OOH-реклами цьогоріч вперше перевищить 40 млрд доларів, а її частка в структурі глобальних витрат на медіа складе 5,1%.
Найбільший український виробник нестандартних рекламних конструкцій MVG Group увійшов до складу рекламного холдингу «Мегаполіс».
PwC поспілкувалася з медійними агенціями, технологічними компаніями та OOH-операторами з США та Канади, і виявила три сфери докладання сил.
Для ефективної реалізації стратегії компанія залучила на керівні посади знаних на ринку фахівців з диверсифікованим досвідом, набутим в агентському та операторському середовищі.
Делегація оператора зовнішньої реклами PRIME Group відвідала подію і підготувала огляд основних тез, які озвучувались з головної сцени галузі OOH-реклами.
Відмінна риса творчості в контексті DOOH-реклами — те, що саме медіа ідеально підходить для того, щоб виступати в ролі сумління.
Компанія очікує, що 2023-й буде «млявим роком для реклами» і прогнозує, що світові витрати на рекламу цьогоріч зростуть лише на 3,3% до 729,9 млрд.