Пет О’Доннелл, експрезидент американського оператора YESCO Outdoor Media, про важливість побудови партнерських відносин із клієнтами.
Бізнес
Сукупна сума за Clear Channel Italy становить 15,1 млн євро, за Clear Channel Spain — 60 млн євро.
Британська медіаагенція The Grove Media про зростання частки DOOH та вплив цієї тенденції на ринок класичного інвентарю.
Зростання в Q1 2023 стало чи не найбільшим за весь час існування американської галузі.
Звіт „Out-of-home Advertising: The Giving Back Story“ висвітлює, як дохід від OOH-реклами реінвестується в Лондон, сприяє розвитку циркулярної економіки, фінансує місцеву інфраструктуру та різноманітні ініціативи.
За оцінкою Асоціації зовнішньої реклами Австралії, дохід галузі OOH-реклами в першому кварталі 2023 р. збільшився на 11,8%.
В пріорітеті — спільне обслуговування великої кількості клієнтів агенцій Carat, dentsu X та iProspect з категорії роздрібної торгівлі.
Коронакризу подолано: торік американці вторгували більш ніж до пандемії.
Агенції та бренди отримали змогу в алгоритмічний спосіб розмістити рекламу на цифровому інвентарі провідних європейських операторів OOH-реклами.
Індустріальний комітет зовнішньої реклами оглядає основні параметри ринку в 2022 році.