Завдяки партнерству в оператора з’явиться можливість алгоритмічно продавати інвентар DOOH-реклами по всій території США.
Бізнес
Хоча минулий рік і був найважчим в історії галузі, в 2021-му спостерігається пожвавлення. Очікується, що глобальний виторг у всіх сегментах OOH-медіа зросте на 6,6% до 55,03 млрд доларів.
Компанії об’єднують інструменти оцінювання ефективності кампаній: RADARProof та Foursquare Attribution.
За оцінкою eMarketer, цьогоріч витрати на OOH-рекламу в США зростуть на 14,5% і складуть 6,96 млрд доларів.
Американська SSP залучила 20 млн доларів венчурного капіталу і виділилася зі структури оператора OOH-реклами Intersection.
Комерційний директор Outfront Media про те, що галузі належить зробити, щоб отримати місце за столом де розподіляються діджитал-бюджети.
Рекламно-технологічна компанія представила адаптовану для місцевого ринку платформу MetricOOH.
Інвестиція свідчить про те, що основним акселератором розвитку галузі OOH-реклами обидві компанії вважають технології.
Завдяки Nurture стартапи отримують консалтингові послуги, ринкову аналітику, маркетингову підтримку й спеціальні комерційні умови для розміщення.
Глобальний ринок out of home медіа виріс вперше з початку пандемії.