Оператор допоможе молодим брендам прискорити зростання завдяки проведенню спеціалізованих OOH-кампаній.
Бізнес
Марк Рід поділився баченням того, в якому напрямку розвиватиметься сфера маркетингової комунікації найближчими роками.
Компанія створила набір макетів, що допоможуть креативним і медійним агенціям візуалізувати рекламні сюжети клієнтів в українському міському середовищі.
Маркетплейс для алгоритмічної торгівлі інвентарем DOOH-реклами VIOOH вийшов на австралійський ринок. Лонч-партнер — JCDecaux Australia.
Компанії запропонують брендам рішення на основі штучного інтелекту для демонстрації відвідувачам супермаркетів таргетованої реклами на внутрішньомагазинних екранах.
За оцінкою OMA, дохід галузі в першому кварталі 2021 р. скоротився на 24% в порівнянні з аналогічним періодом 2020 р.
Вступ американської дослідницької компанії Comscore в OAAA і DPAA свідчить про твердість її наміру розширити асортимент послуг вимірюванням OOH-реклами.
Директор зі стратегії Posterscope (UK) про сильні сторони OOH-медіа в сучасних реаліях.
У міру того, як все більше людей вакцинуються, маркетологи В2С-брендів знову придивляються до простору out of home.
Народні депутати разом з представниками рекламної індустрії та громадськості розробили законопроект, у якому врахували відповідні законодавчі ініціативи, над якими велася робота у попередньому скликанні парламенту, а також досвід українських міст, які впроваджували зміни на ринку зовнішньої реклами.