Мета нового учасника ринку — сприяти цифровій трансформації та прискорювати галузевий розвиток.
Бізнес
Агенція пропонує клієнтам в США нову опцію — виготовлення постерів і полотен з фотокаталітичним покриттям, що нейтралізує викиди вуглекислого газу й очищає повітря.
Talon Outdoor: п’ять тенденцій, які матимуть найбільший вплив на OOH-галузь у 2021 році.
Технологічні компанії Signkick і LiveDOOH об’єднують продукти, команди та досвід, щоб зміцнити ринкову владу і розширити вплив на міжнародному OOH-ринку.
Глосарій DOOH складено консультативною групою по DOOH у складі IAB UK, асоціацією учасників британського ринку OOH-реклами Outsmart і галузевим вимірювачем Route.
Головний офіс міжнародної агенції OOH-реклами Posterscope, що входить в рекламно-комунікаційний холдинг Dentsu Aegis Network, про те, яким буде 2021 рік для глобальної галузі out of home реклами.
Головою ІКЗР обрано Ларису Булатову, директорку ТОВ «Перехід Аутдор». Технічний комітет очолив Юрій Герасьов, стратег BigMedia групи BigBoard.
Підзарядка для власників електромобілів безкоштовно, монетизація забезпечується коштом реклами.
Оператор зовнішньої реклами PRIME Group проаналізував основні зміни на ринку за підсумками 2020 року. В основу матеріалу лягли дані дослідницької компанії DOORS Consulting за відповідний період, а також власні дані компанії.
Завдяки геолокаційній аналітиці Ubimo покупці медіа зможуть планувати DOOH-кампанії більш ефективно.