Тенденции

В 2022 году рынок алгоритмической DOOH-рекламы ожидает успех, — VIOOH

В 2022 году рынок алгоритмической DOOH-рекламы ожидает успех, — VIOOH

Сторонние файлы cookie уходят в прошлое; рекламодатели чаще включают программатик-DOOH (pDOOH) в кроссмедийные кампании; канал становится доступнее для МСБ; прогресс в технологиях мобильной связи и метавселенных — по мнению генерального директора VIOOH Жана-Кристофа Конти, все это — факторы, которые будут способствовать успеху pDOOH в этом году.

У американської галузі OOH-реклами попереду відмінний рік, — прогноз Dash Two

У американської галузі OOH-реклами попереду відмінний рік, — прогноз Dash Two

Джино Сесто, засновник і генеральний директор Dash Two: «Завдання не в тому, щоб перевершити результати 2020 року. Ціль — вийти на рівень або навіть перевершити 2019-й, найприбутковіший рік за всю історію американської OOH-галузі».

У американской отрасли OOH-рекламы впереди отличный год, — прогноз Dash Two

У американской отрасли OOH-рекламы впереди отличный год, — прогноз Dash Two

Джино Сесто, основатель и генеральный директор рекламного агентства Dash Two: «Задача не в том, чтобы превзойти результаты 2020 года. Цель — выйти на уровень или даже превзойти 2019-й, самый высокодоходный год в истории американской OOH-отрасли».

Фактори успіху галузі OOH-реклами в 2022 році

Фактори успіху галузі OOH-реклами в 2022 році

Поширення цифрових носіїв, зрушення в області роботи з даними та інновації в автоматизованій торгівлі сприяли поліпшенню ринкового становища OOH до рівня, порівнянного з позиціями медіа, що нині домінують.