Головою ІКЗР обрано Юрія Чаруху, директора BigBoard. Технічний комітет очолив Вадим Гусаченко, керівник інформаційно-аналітичного відділу «Октагон-Аутдор». PR-комітетом керуватиме PR-директорка «РТМ-Україна» Тетяна Денисюк.
Дослідження
Учасники комітету pDOOH новозеландського відділення Бюро інтерактивної реклами затвердили формулу розрахунку мультиплікатора показів, якою слід користуватися при алгоритмічному продажу інвентарю цифрової OOH-реклами.
На думку опитаних, висока ймовірність того, що молоді заможні люди будуть ретранслювати повідомлення брендів через сарафанне радіо й соціальні медіа.
Відповідно до результатів нового споживацького дослідження, OOH-реклама в поєднанні з соціальними медіа видається дієвим інструментом для побудови охоплення серед представників молодих поколінь.
DPAA з’ясувала, як рекламодавці та агенції ставляться до DOOH-медіа, що про нього знають і чи планують його використовувати.
Основне нововведення полягає в тому, що в дослідженнях з’явиться цифровий сегмент OOH-реклами.
Платформа для планування та алгоритмічної торгівлі цифровою out of home рекламою VIOOH опублікувала щорічний звіт, згідно з яким у programmatic DOOH хороші перспективи.
Дослідження Talon America та LoopMe вказує на нові моделі поведінки американських споживачів в контексті передноворічних закупок і пояснює, як охопити, зацікавити й конвертувати ідеальних клієнтів.
Дослідження Neuro-Insight: контакт з рекламою на класичних OOH-носіях можна порівняти за впливом з 30-секундним роликом на радіо або 15-секундним — на телебаченні.
Австралійський оператор out of home реклами QMS представив результати нейробіологічного дослідження ефективності різних креативних підходів в OOH-рекламі.