Рекламно-технологічна компанія представила адаптовану для місцевого ринку платформу MetricOOH.
Дослідження
Частка програматик в структурі DOOH-купівлі австралійських агенцій зростає.
Основою медіавалюти стане OTS, а не LTS, як було донедавна.
ІКЗР інформує ринок про часткове закриття досліджень зовнішньої реклами у Дніпрі.
Після низки вельми агресивних дій з боку, здавалося б, партнерського галузевого об’єднання, Кім Франк покинула пост президентки Geopath.
Агенція Kinetic Worldwide склала збірник методичних рекомендацій для планування OOH-кампаній в залежності від цілей маркетингової комунікації. Рекомендації створені на підставі метааналізу кампаній півсотні брендів.
OAAA опублікувала докладну інструкцію зі збору ідентифікаторів мобільної реклами для визначення аудиторії, що контактувала з цифровою out of home рекламою.
Модель дослідження цифрової зовнішньої реклами в Україні переведено із середньодобових на погодинні дані аудиторії та швидкості.
Найважливішими факторами стали якість та її співвідношення з ціною.
Такий тренд характерний для жителів мегаполісів.