OOH-реклама готова здобути прихильність більшої кількості маркетологів як важливий канал залучення аудиторії в умовах економіки вражень.
Ефективність
Щоб по-справжньому скористатися досягненнями OOH-реклами, необхідна зміна мислення.
Завдяки ШІ та іншим технологіям OOH-реклама оптимізує планування, звітність, аналітику та створення креативу, водночас надаючи більше простору для людської творчості.
OOH-реклама забезпечує більшу онлайн-активність на кожен витрачений долар порівняно з телебаченням, радіо та друкованою рекламою.
Щоб створювати результативні кампанії потрібно поєднувати ідею, дизайн і візуальну естетику з продуманим плануванням, дослідженнями та прийняттям рішень на основі даних.
Опитування OAAA/Comscore „Consumer Insights: OOH and Online Activation“ свідчить, що OOH-реклама ефективно спонукає людей до онлайн-активності.
Результати опитування OAAA та Morning Consult „OOH Impact: Retail & Influencer Marketing“.
Вплив на розбудову бренду зареєстровано принаймні в автомобільній, телекомунікаційній та фінансовій категоріях.
Вісім аргументів на підтримку тези про те, що медіаінвестиції в Out of Home під час економічних потрясінь — більш ніж ОК.
Оскільки люди проводять все більше часу поза домом, важливо розширювати охоплення кросмедійних кампаній (вони тепер характеризуються великою часткою діджиталу) офлайн-комунікацією. DOOH, як новий компонент роздрібних медіамереж, допомагає заповнити прогалину між онлайном та офлайном і дозволяє брендам контактувати з потенційними покупцями на всіх етапах customer journey.