Вуличні меблі добре підходять для просування як серйозних модних брендів, так і для реклами розважального характеру.
Ефективність
Після півтора років обмежень люди знову хлинули на вулиці, і заново відкривають для себе колись знайомі місця. Бренди реагують на це збільшенням вкладень в OOH-медіа, і при цьому прагнуть привернути увагу не таким вже й простим креативом.
Огляд OOH-форматів з точки зору доцільності використання на різних етапах воронки продажів.
Четвертий рік поспіль галузь зовнішньої реклами перебуває в стані діджиталізації. Одразу скажемо — це класний стан!
Агенція Kinetic Worldwide склала збірник методичних рекомендацій для планування OOH-кампаній в залежності від цілей маркетингової комунікації. Рекомендації створені на підставі метааналізу кампаній півсотні брендів.
Talon Outdoor про те, чому OOH-реклама так високо цінується, коли йдеться про створення популярності та слави.
Бренди дедалі частіше використовують «інстагенічну» out of home рекламу як вихідний пункт для маркетингової комунікації в соціальних медіа.
OOH-реклама готова запропонувати мережевими підприємствами харчування безліч способів виокремитися у висококонкурентному середовищі.
Ексдиректор з маркетингу Американської асоціації OOH-реклами вважає, що гравцям галузі в першу чергу потрібно зробити все можливе, щоб купувати та продавати рекламний інвентар стало якомога простіше.
Директорка з маркетингу Outfront Media про виключно важливу роль креативу в out of home медіа.