Ефективність

Послаблення карантину стимулює креативність в OOH-рекламі

Послаблення карантину стимулює креативність в OOH-рекламі

Після півтора років обмежень люди знову хлинули на вулиці, і заново відкривають для себе колись знайомі місця. Бренди реагують на це збільшенням вкладень в OOH-медіа, і при цьому прагнуть привернути увагу не таким вже й простим креативом.

Дослідження Kinetic демонструє ефективність OOH-реклами в контексті основних бренд-метрик

Дослідження Kinetic демонструє ефективність OOH-реклами в контексті основних бренд-метрик

Агенція Kinetic Worldwide склала збірник методичних рекомендацій для планування OOH-кампаній в залежності від цілей маркетингової комунікації. Рекомендації створені на підставі метааналізу кампаній півсотні брендів.

Стівен Фрейтас: «Пріоритетом галузі має бути спрощення трансакцій»

Стівен Фрейтас: «Пріоритетом галузі має бути спрощення трансакцій»

Ексдиректор з маркетингу Американської асоціації OOH-реклами вважає, що гравцям галузі в першу чергу потрібно зробити все можливе, щоб купувати та продавати рекламний інвентар стало якомога простіше.