Видання забрендувало шатл-поїзд метро, що курсує між Таймс-сквер і Центральним вокзалом у Нью-Йорку.
Кейси
Uber Eats прагне, щоб британці знали, що сервіс доставляє набагато більше всього, ніж одні тільки страви з ресторанів.
Участь в інтерактивній OOH-кампанії з просування пива Heineken Silver дозволяє виграти рідкісні кросівки.
Heinz супроводжує виведення на британський ринок лінійки консервованих томатних напівфабрикатів рекламною кампанією „Open Sauce for Cooking Developers“.
Американський виробник продуктів з м’яса долучився до літнього божевілля в соцмережах із власною OOH + Social кампанією.
Креативники з британських агенцій розмірковують про те, що робить OOH-рекламу ефективною.
Приз «За сміливість» на КМФР 2023 отримала OOH-кампанія «Бетону від Ковальської».
Спільний проєкт EssenceMediacom, Megapolis та Mural Market офіційно визнано найбільшим за розмірами комерційним муралом в Україні
Щоб рекламодавці дослухались до професійних порад щодо того, які сюжети працюють, а які — ні, потрібно показувати приклади «до» та «після».
Оператор зовнішньої реклами PRIME Group відзначить найсміливіший проєкт в Out Of Home медіа на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2023.