Kinetic, EssenceMediacomX та DOOH.com проводять у Великій Британії OOH-кампанію з 3D-ефектом для просування туші для вій „The Surreal Falsies“.
Кейси
Суддя OBIE Awards, премії за творчість у OOH-рекламі, про те, чим живе галузь в контексті креативу.
Сер Девід Аттенборо, британський телеведучий і натураліст, один з піонерів документальних фільмів про природу, представив громадськості новий проєкт про рослинний світ — The Green Planet AR Experience.
За кілька днів до релізу відеоігри Dying Light 2 в Лондоні з’явилися брендовані даблдекери та реклама на сітілайтах (не така моторошна, як у Варшаві).
Співпраця двох американських мегабрендів — Batman і Oreo — втілилося в незвичайну Out Of Home кампанію у Великій Британії.
Twitter розмістив зовнішню рекламу з твітами відомих людей, в яких вони колись мріяли про славу, і їх же фотографіями в момент слави.
Для реалізації проєкту влада міста співпрацюватиме з письменником Мартіном Сматаною, який написав книгу «Рік хороших новин».
Маркетингова комунікація ґрунтується на аналізі користувацьких уподобань і виступає своєрідним термометром популярної культури.
Схоже, гігантська триколірна кицька з Токіо вже має приятеля. Ним став робот-пилотяг Roomba.
Microsoft запустила першу в історії Великої Британії DOOH-кампанію з використанням британської мови жестів, щоб привернути увагу до теми інклюзивності й, зокрема, інструментів доступності.