Два справжніх австралійця, чоловік і жінка, сидячи на білбордах, відповідали перехожим на питання про шоколад.
Кейси
За допомогою сюжетів, що комічно показують проблеми, які виникають під час транспортування або збирання меблів, компанія Fernish пропонує послуги, що дозволяють уникнути труднощів.
Щоб проілюструвати недоліки пошукової реклами компанія Bango винесла своє послання на найнепомітніший білборд Великої Британії.
Дрейк довів, що шоу-бізнес може послуговуватись зовнішньою рекламою як трампліном для виведення маркетингової комунікації на захмарний рівень.
Завдання кампанії — надихати суспільство на досягнення 17 глобальних цілей Організації Об’єднаних Націй у сфері сталого розвитку.
DTC-бренд розмістив зовнішню рекламу на бульварі Сансет в Лос-Анджелесі. Щит з фотографією Демі Мур із дочками та супутня йому кампанію в соцмедіа викликали ажіотаж навколо інстаграм-аккаунта бренду.
Сюжети наочно інформують громадськість про хід вакцинації в країні.
Бренд встановив в Лондоні білборд, з віконця в якому можна отримати безплатну порцію МакФлурі з печивом Орео.
Стилізувавши картоплю-фрі під дорожню розмітку й використовуючи гру слів — “keep the eyes on the prize” і “keep the eyes on the fries” — McDonald’s переконує норвезьких водіїв стежити за дорогою.
Компанії представили арт-інсталяцію водоспад Waterfall-NYC (2021) в центрі Нью-Йорка на Таймс-сквері.