McDonald’s знову рекламується без основних елементів брендингу.
Кейси
Незвичайне застосування QR-кодів в рекрутинговій рекламній кампанії Королівського військово-морського флоту Великобританії.
Зображення кішки-каліко розважає перехожих в перервах між рекламою.
Так Adidas рекламує в Дубаї інклюзивну колекцію буркіні.
Реклама Google показує, як після довгого карантину пошуковик допомагає британцям взяти від літа якщо не все, то максимум.
Водіння може супроводжуватися тривогою і страхом — і це попри те, що епоха летючих автомобілів навіть не почалася.
Художній ярмарок Affordable Art Fair використав OOH-медіаресурс Campari в масштабному артпроєкті.
Мініатюрні білборди Jinx рекламують можливість купувати корм для собак цієї марки в магазинах Target.
PRIME Group в рамках 22-го Київського міжнародного фестивалю реклами відзначив нагородою out of home кампанію патрульної поліції України.
BNP Paribas і креативна агенція Hungry and Foolish розмістили поруч з кінотеатрами афіші з рядовими представниками малого бізнесу, які виглядають неначе зірки кіно.