У кампанії немає звичних елементів брендингу, але оскільки кетчуп займає перше місце серед класичних соусів, користувачі повинні відразу зрозуміти, чия це реклама.
Кейси
Благодійна організація World Vision Finland і агенція TBWA\Helsinki запустили OOH-кампанію для привернення уваги до проблеми неписьменності.
Оператор вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс out of home в рамках КМФР 2021.
У кампанії використовували димові машини, щоб продемонструвати пахощі кави.
Видання Creative Moment поспілкувалося з творчою командою агенції та дізналося, як креативники придумали й втілили в життя кампанію “Lights On”.
Последовав примеру McDonald’s, сеть ресторанов быстрого обслуживания Subway запустила в Австралии OOH-кампанию без основных элементов брендинга.
Пальці облизувати не рекомендується й досі, тому мережа KFC зараз накидає оком на не менш відомі слогани інших брендів і «позичає» їх замість власного.
Audi просуває електромобілі RS e-tron GT за допомогою зовнішньої реклами, від якої можна підзарядитися.
KFC до Burger King, Wendy’s та Mcdonald’s: «Вас тут не стояло!»
Cannondale порушив звичаї велоіндустрії й розмістив рекламу там, де велобренди зазвичай цього не роблять.