Ocean Outdoor показуватиме квазі-3D-рекламу на широкоформатних екранах в Великій Британії, Нідерландах та країнах Північної Європи.
Технології
Posterscope замовлятиме друк постерів для британських кампаній Nestlé на переробленому папері.
Компанії запропонують брендам рішення на основі штучного інтелекту для демонстрації відвідувачам супермаркетів таргетованої реклами на внутрішньомагазинних екранах.
Новий план управління земельними ресурсами OOH-оператора передбачає організацію екологічних коридорів і створення готелів для комах.
Вступ американської дослідницької компанії Comscore в OAAA і DPAA свідчить про твердість її наміру розширити асортимент послуг вимірюванням OOH-реклами.
PRIME Group вирішив перевірити, як QR-коди працюють на білбордах та інших форматах зовнішньої реклами. Стисло: відмінно.
В його основі лежить штучний інтелект, що в режимі реального часу прогнозує переміщення аудиторії.
JCDecaux OPTIX послуговується технологією машинного навчання для перевірки візуальної ефективності та прогнозування результативності креативу.
Агенція пропонує клієнтам в США нову опцію — виготовлення постерів і полотен з фотокаталітичним покриттям, що нейтралізує викиди вуглекислого газу й очищає повітря.
Визначенням і підрахунком займається модуль комп’ютерного зору й алгоритм штучного інтелекту.