Основи

Цифрова зовнішня реклама — сучасне медіа, якому не страшні ані блокувальники, ані пульти дистанційного керування

Цифрова зовнішня реклама — сучасне медіа, якому не страшні ані блокувальники, ані пульти дистанційного керування

DOOH — динамічний та захопливий різновид маркетингової комунікації, що має ряд сильних сторін, які вигідно відрізняють його від ціннісної пропозиції інших каналів.

Що таке DOOH-реклама та які переваги вона має перед класичним Out Of Home?

Що таке DOOH-реклама та які переваги вона має перед класичним Out Of Home?

Медіа забезпечує масштабне охоплення аудиторії за низької ціни рекламного контакту й пропонує безліч способів побудови охоплення серед тих, хто в дорозі, та «поневоленої» аудиторії (captive audience).

П’ять стратегічних переваг OOH-реклами

П’ять стратегічних переваг OOH-реклами

Універсальність, здатність покращувати обізнаність про бренд та зміцнювати довіру до нього, сприяння запам’ятовуваності реклами, охоплення важкодоступних аудиторій, гнучкість та позитивний вплив на ефективність інших каналів — все це робить OOH-рекламу базовим компонентом медіаплану.

Від DOOH до pDOOH: 5 напрямків підготовки

Від DOOH до pDOOH: 5 напрямків підготовки

Broadsign: як OOH-операторам підготувати мережі цифрових носіїв до того, щоб бути в змозі задовольнити зростальний попит на алгоритмічний спосіб купівлі рекламного інвентарю.