Исследования

GroupM проводитиме дослідження LIVE Panel в Україні

GroupM проводитиме дослідження LIVE Panel в Україні

GroupM Україна анонсує початок роботи в Україні LIVE Panel, глобального дослідження поведінки та мотивації споживачів, використання результатів якого дає агенціям групи та їх клієнтам безперечні переваги в розробці та запровадженні комунікаційних стратегій. В результаті клієнти агенцій GroupM зможуть ефективніше спілкуватись з аудиторією, точніше прогнозувати результати рекламних кампаній та отримають значні конкурентні переваги. LIVE Panel —…

В ЮАР представили усовершенствованный инструмент измерения и планирования OOH

В ЮАР представили усовершенствованный инструмент измерения и планирования OOH

OMC (Out of Home Measurement Council — Совет по измерению OOH-рекламы в ЮАР) представил в Йоханнесбурге и Кейптауне обновленные исследования OOH-аудитории, по результатам которых предложил оптимизировать измерение и планирование out of home с помощью уточненной медиавалюты. В ходе презентации исследований ROAD (Roadside Outdoor Audience Data — данные об аудитории придорожной наружной рекламы) операторам, медиаагентствам и маркетологам представили усовершенствованный инструмент Optimizer. Это единственное на рынке ЮАР решение, которое позволяет рекламодателям планировать…