Майбутнє реклами — за технологіями та підходом, що ґрунтується на даних і має на меті створення унікального користувацького досвіду.
Тенденции
Інвестиції в DOOH в США щорічно зростатимуть на відсоток, виражений двозначним числом, як мінімум до кінця 2027 року.
Делегація оператора зовнішньої реклами PRIME Group відвідала подію і підготувала огляд основних тез, які озвучувались з головної сцени галузі OOH-реклами.
Компанія очікує, що 2023-й буде «млявим роком для реклами» і прогнозує, що світові витрати на рекламу цьогоріч зростуть лише на 3,3% до 729,9 млрд.
Британська медіаагенція The Grove Media про зростання частки DOOH та вплив цієї тенденції на ринок класичного інвентарю.
Реклама має за мету створення майбутнього попиту. Коли фінансові спроможності обмежені, люди уважніші до ціни й готові перемикатися на інші бренди, а відтак реклама має наполегливіше працювати, щоб донести людям, чому витрати на покупку того варті.
Тези виступу Шона Рейлі, генерального директора Lamar Advertising, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom, що проходила з 8 по 10 березня 2022 р.
Vistar Media, постачальник рішень для pDOOH, повідомив про стрімке збільшення кількості транзакцій у 2021 році.
Тези виступу Скотта Веллса, гендиректора Clear Channel Outdoor, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom, що проходила з 8 по 10 березня 2022 р.
Сторонні файли cookie відходять у минуле; рекламодавці частіше включають pDOOH в кросмедійні кампанії; канал стає доступнішим для МСБ; прогрес в технологіях мобільного зв’язку і метавсесвітів — на думку генерального директора VIOOH Жана-Крістофа Конті, все це — фактори, що сприятимуть успіху pDOOH в цьому році.