Сторонние файлы cookie уходят в прошлое; рекламодатели чаще включают программатик-DOOH (pDOOH) в кроссмедийные кампании; канал становится доступнее для МСБ; прогресс в технологиях мобильной связи и метавселенных — по мнению генерального директора VIOOH Жана-Кристофа Конти, все это — факторы, которые будут способствовать успеху pDOOH в этом году.
Тенденции
Американська рекламно-технологічна компанія Billups підготувала огляд тенденцій у сфері використання даних, що вплинуть на те, яким буде OOH-реклама в найближчі роки.
Американская рекламно-технологическая компания Billups подготовила обзор тенденций в области использования данных, которые повлияют на то, какой будет OOH-реклама в ближайшие годы.
Джино Сесто, засновник і генеральний директор Dash Two: «Завдання не в тому, щоб перевершити результати 2020 року. Ціль — вийти на рівень або навіть перевершити 2019-й, найприбутковіший рік за всю історію американської OOH-галузі».
Джино Сесто, основатель и генеральный директор рекламного агентства Dash Two: «Задача не в том, чтобы превзойти результаты 2020 года. Цель — выйти на уровень или даже превзойти 2019-й, самый высокодоходный год в истории американской OOH-отрасли».
Фабіан Тревор Коуенс, який донедавна очолював індійський офіс Posterscope, виділив п’ять факторів, що цьогоріч матимуть найбільший вплив на галузь OOH-реклами.
Фабиан Тревор Коуэнс, до недавнего времени возглавлявший индийский офис Posterscope, выделил пять факторов, которые окажут наибольшее влияние на отрасль OOH-рекламы в ближайший год.
Інструментарій Out Of Home реклами вдосконалюється і цьогоріч ми станемо свідками того, як медіа буде вище цінуватися рекламодавцями й буде більш привабливим для споживачів.
Инструментарий Out Of Home рекламы становится все более продвинутым, и в этом году мы станем свидетелями того, как медиа будет выше цениться рекламодателями и будет более привлекательным для потребителей.
Поширення цифрових носіїв, зрушення в області роботи з даними та інновації в автоматизованій торгівлі сприяли поліпшенню ринкового становища OOH до рівня, порівнянного з позиціями медіа, що нині домінують.